تور روسيه ، تور روسيه 95 ، قيمت تور روسيه تور روسيه ، تور روسيه 95 ، قيمت تور روسيه .

تور روسيه ، تور روسيه 95 ، قيمت تور روسيه

تور روسيه بهترين انتخاب نسبت به ساير تور هاي خارجي

تور روسيه2

 تور هاي خارجي

اخذ ويزاي آسان نسبت به ساير كشور هاي اروپايي

اكثر كشور هاي اروپايي مخصوصا كشور هاي اروپاي غربي شرايط اخذ ويزاي نسبتا مشكلي دارند . برخي از آنها نياز به ويزاي شنگن دارند ، برخي نياز به پرينت حساب بانكي ، برخي نياز به بلوكه نمودن مبلغي مشخص در حساب بانكي و حتي برخي نياز به اسناد ملكي دارند وليويزاي روسيه بسيار آسان اخذ ميشود و تنها نياز به پاسپورت و ۲ قطعه عكس ميباشد .
از اين رو براي ثبت نام در تور روسيه استرس اخذ ويزا را نخواهيد داشت .

قيمت مناسب تور روسيه نسبت به ساير تور هاي پر طرفدار

روسيه كشوري اروپايي و كاملا مدرن ميباشد . اين كشور جزو برترين كشور هاي دنيا از نظر اقتصاد ، صنعت و فرهنگ به شمار ميرود ؛ با اين اوصاف اگر شما مقايسه اي بين قيمت تور كشورهايي مانند تايلند ، مالزي ، سنگاپور ، هند و چين با قيمت تور روسيه داشته باشيد و كيفيت كشور ها و پكيج هاي مسافرتي آنها را مورد ارزيابي قرار دهيد متوجه ميشويد كه صرف اقتصادي با تور روسيه ميباشد .

معماري تركيبي از اروپاي غربي ، اروپاي مركزي و اروپاي شرقي

يك بار به مسكو و سن پترزبورگ سفر كنيد ، انگار خلاصه اي از معماري كل اروپا را ديده ايد ؛ ضرب المثل معروفي هست كه ” اندرو هايد ” جهانگرد معروف در كتاب سفر به روسيه خود به آن اشاره كرده است. شايد با توجه به گسترش اينترنت و انتشار تصاوير زيادي از مسكو ، سن پترزبورگ ، سوچي و كريمه نياز نباشد كه در مورد هنر هاي معماري ، و بافت شهري اين منطقه صحبت كنيم و شما به جستجوي كلمه ” Moscow attractions ” و كلمه ” saint petersburg attractions ” در قسمت جستجوي تصاوير گوگل دعوت مي‌كنيم.

جذابيت هاي منحصر به فرد روسيه

روسيه بزرگترين كشور دنياست و مساحت آن به اندازه قرص كامل ماه ميباشد . اين كشور به علت قرار گرفتن در نيم كره شمالي در فصل تابستان ، وقتي كه به بازه زماني شب وارد ميشويم هوا همچنان روشن ميباشد كه اصطلاحا به آن شب هاي سفيد مي‌گويند. همچنين در فصل زمستان نيز اين كشور بيشتر زمان روز را تاريك ميباشد و هوايي نزديك به منفي ۲۵ درجه سانتي گراد را تجربه ميكند . اين كشور تركيبي از مدرنيته و سنت هست به نحوي كه شما در كنار مكان هاي تاريخي از مدرن ترين هتل ها ، وسايل حمل و نقل عمومي و رستوران ها استفاده ميكنيد. همه اين ها در كنار زيبايي هاي اين كشور انگيزه زيادي براي سفر را در گردشگران ايجاد ميكند.

كيفيت خدمات شهري ، تفريحي و اقامتي

روسيه داراي سيستم مديريتي شهري و گردشگري بسيار قوي نسبت به ساير كشور هاي همجوار خود ميباشد. از اين رو برخلاف برخي از تور هاي معروف آسيايي و شرق اروپايي ؛ در روسيه شما با امكانات و خدمات گردشگري بسيار با كيفيتي رو به رو هستيد و اين به لذت بردن هرچه بيشتر از سفر كمك شاياني مي‌كند.

فرهنگ مردم روسيه و امنيت بسيار بالاي كشور

روسيه سيستم آموزشي بسيار غني دارد و سالانه بخشي از آموزش خود را به نحوه رفتار با گردشگران و طريقه جذب توريست اختصاص داده است . اين مسئله باعث ايجاد بستري مناسب براي مسافرين شده است ، به نحوي كه مردم اين كشور با گردشگران مهربان هستند ( مسئله اي كه شايد در برخي از كشورهاي آسيايي مشاهده نكنيم ) و دولت روسيه نيز كليه امكانات و ملزومات را در جهت رفاه گردشگران فراهم ميكند . از سوي ديگر سيستم امنيتي اين كشور بسيار قدرتمند ميباشد و شما دغدغه اي بابت دزدان خياباني ، جيب بر ها و … نخواهيد داشت . شايد شنيده باشيد افرادي كه به كشور هاي آفريقايي يا آمريكاي جنوبي سفر ميكنند از امنيت آنجا رضايت كافي را نداشته باشند ولي خوشبختانه تا به حال موردي از روسيه گزارش نشده است .


برچسب: اطلاعات ضروري سفر به روسيه، تورروسيه نوروز96، ديدني هاي روسيه، فرهنگ مردم روسيه وامنيت بسيار بالاي كشور، قيمت مناسب تور روسيه نسبت به ساير تورهاي پرطرفدار، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۴:۲۰ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :