تور روسيه ، تور روسيه 95 ، قيمت تور روسيه تور روسيه ، تور روسيه 95 ، قيمت تور روسيه .

تور روسيه ، تور روسيه 95 ، قيمت تور روسيه

بهترين مراكز خريد روسيه

مراكز خريد روسيه
اگر تور مستقيم روسيه را براي مسافرت انتخاب كرده ايد و يا در يكي از تورهاي روسيه شركت نموده ايد و ميخواهيد به روسيه نيز سفر كنيد ، آشنايي با اين شهر قبل از سفر باعث مي شود كه براي سفرتان برنامه ريزي منظم تري داشته باشيد . يكي از جاهايي كه اغلب گردشگران مايلند در روسيه ببينند ، مراكز خريد روسيه ست . در واقع يكي از جاذبه هاي گردشگري روسيه همين مراكز خريد متنوع است . پيشنهاد ما اين است كه حتما از اين مراكز خريد ديدن كنيد ، از دست دادن برخي مراكز خريد ارزان روسيه ، حسرت بار است.

۱٫ مركز خريد مور مال سوچي

اين مركز خريد شامل پاساژهاي بزرگيست كه داراي تنوع هاي زيادي است در اين مركز خريد مي توانيد با جديدترين توليدات برندهاي معروف آشنا شويد.

۲٫ مجتمع تجاري گوم Gum

با قدمت بيش از ۱۲۰ سال، در ميدان سرخ مسكو واقع شده است. گوم مركز خريدي پيشرو در مارك‌هاي معروف جهان در روسيه به شمار مي آيد. بناي اين ساختمان به نوعي نماد مسكو و هم‌سطح با بناي كرملين و مقبره لنين است.

۳٫ خيابان نوسكي

نوسكي معروفترين خيابان روسيه ست .اين خيابان ۴ كيلومتري از درياسالاري تا صومعه ي الكساندر نوسكي كشيده شده است اما قطعه اي از آن كه ۵ كيلومتر طول دارد و به ايستگاه مسكوسكي نزديك مي باشد.

۴٫ مراكز خريد ايكا IKEA

سه فروشگاه از مجموعه فروشگاه هاي بين المللي ايكا در مسكو وجود دارد كه همگي در خارج از جاده كمربندي و در مراكز خريد بزرگي چون مگا Mega كه توسط ايكا اداره مي شوند قرار گرفته اند. اين مركز خريد اتوبوس هاي به رنگ زرد روشن را به صورت رايگان در اختيار قرار مي دهد كه از نزديك ترين ايستگاه مترو حركت مي كنند.

۵٫ مركز خريد اوروپتسكي Evropeiskiy

مركز خريد جديدي ست كه در روسيه ، در سال ۲۰۰۶ در شهر مسكو حوالي ايستگاه كيفسكي Kievsky نزديك مترو افتتاح شده است و در مغازه هاي آن بسياري از مارك هاي بين المللي نظير Calvin Klein, Swatch, Marks and Spencer, Levi’s, Next يافت مي شوند.

۶٫ مركز خريد دتسكاي مير Detskiy Mir

به معناي دنياي كودكان است و انواع اسباب بازي ها را مي توان در آن يافت اما در بعضي از مغازه هاي اين مر كز، كتاب و دي وي دي و انواع سوغات ساير كشورها هم فروخته مي شود.

۷٫مركز خريد هنرهاي عاميانه روسيه

در اين بازار يكي از درخشان ترين نمونه هايي از هنرهاي مردمي روسيه به فروش مي رسد و با استفاده از قلع، گرماي شديد و نقاشان لاك بر روي اجسامي مانند قاشق، كاسه، ظروف، گلدان و تكه هاي كوچك مبلمان و زيور آلات نقاشي كاري مي كنند
سپس قطعات در يك كوره خشك شده، سپس با خاك رس پوشيده و در كوره قرار داده شده است.


برچسب: 5 مركز خريد برتر مسكو، */ تور روسيه 95، قيمت تور روسيه، ليستي از مراكز خريد روسيه، مراكز خريد روسيه، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۸:۵۴ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :